Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. wprowadza szereg udogodnień dla swoich klientów

Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. wprowadza szereg udogodnień dla swoich klientów

Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z.o.o. wprowadziło szereg udogodnień dla swoich klientów.

Wśród nich:

  • system powiadomień SMS o awariach (błyskawiczne informacje o awariach i przerwach w dostawie wody),
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (bezpłatny serwis internetowy z bazą najważniejszych informacji dla klienta, błyskawiczny dostęp do faktur, zawartych umów, rozliczeń i płatności),
  • e-faktura (szybki czas dostarczenia dokumentu oraz brak niepotrzebnego gromadzenia papierowych dokumentów),

 

Więcej informacji na stronie: http://wodociagi.zabrze.pl/strona-glowna/strefa-klienta/ 

oraz na plakatach znajdujących się poniżej.

Zapraszamy do zapoznania się i korzystania z oferty.