Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. wprowadza szereg udogodnień dla swoich klientów
3. marca 2020
Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z.o.o. wprowadziło szereg udogodnień dla swoich klientów.
Wśród nich:
- system powiadomień SMS o awariach (błyskawiczne informacje o awariach i przerwach w dostawie wody),
- Internetowe Biuro Obsługi Klienta (bezpłatny serwis internetowy z bazą najważniejszych informacji dla klienta, błyskawiczny dostęp do faktur, zawartych umów, rozliczeń i płatności),
- e-faktura (szybki czas dostarczenia dokumentu oraz brak niepotrzebnego gromadzenia papierowych dokumentów),
Więcej informacji na stronie: http://wodociagi.zabrze.pl/strona-glowna/strefa-klienta/
oraz na plakatach znajdujących się poniżej.
Zapraszamy do zapoznania się i korzystania z oferty.